Levering

Vi sender og leverer varer over hele landet etter ønske! 

Trygg netthandel – 60 dager returrett

Alle varer som er betalt innen forfall leveres med 60 dager full returrett. Varene må da leveres tilbake i original forpakning, og produktene skal ikke ha vært i unormalt bruk eller på annen måte vannskjøttet.

Antatt leveringstid på produkter kan du finne ved å legge inn postnummer under det aktuelle produktet. Vi gjør oppmerksom på at i perioder med stor pågang (Black Week, jul, osv.) kan det påregnes noe lengre leveringstid.

Retur skal avtales og leveres av kunde til:

Sportsmaster
Fekjan 29
1394 Nesbru. 

Kunden betaler returfrakt. 

Dellevering

Vi har for tiden stor pågang og mange varer er dessverre midlertidig utsolgt.
Er ett eller flere produkter du har lagt i handlekurven midlertidig utsolgt, tilbyr vi dellevering. Vi tilbyr en dellevering pr ordre. 
Vi fakturerer ordren når varene sendes.
Vær obs på at styrkepakker regnes som et produkt slik at ved dellevering av styrkepakker sendes faktura så fort en del av styrkepakken sendes.
Ønsker man ikke å betale før alle deler av styrkepakken er levert kan man ikke velge dellevering.
 

Leveringsmåter

Bedrift

  1. Levering til bedrift
    Varene blir levert mellom klokke 08:00 og 16:00 uten at tidspunkt er avtalt. Det forutsettes at det er folk tilstede. 
  2. Henting på lager Best Global Logistics (Gardermoen Næringspark)
    Du får mail når varene er sendt eller tilgjengelig på Best Global Logistics.
    Valhallavegen 6, 2060 Gardermoen Park, Åpent man-fred 0700-1700.
    Kart til Best Global Logistics


Ønskes det innbæring, ta kontakt med Sportsmaster.

Hovedlager Gardermoen

Best Global Logistics

Valhallavegen 6
2060 Gardemoen Park
Vis i kart

Tel: 63 94 74 00

Åpningstider Best Global Logistics: mandag - fredag: 0700 -1700

Leveringstid

  • Dersom varene er på lager kan du sjekke beregnet leveringstid under hvert produkt.

  • Dersom varene ikke er på lager vil kunden få vite antatt leveringsdato på bestillingstidspunktet.

Sporing

Når ordren er sendt mottar du en melding med sporingsnummer og hvilken transportør varene kommer med.

Generelt gjelder følgende:
1)    Alle får mail når varene er sendt fra lager eller er tigjengelig på lager
2)    MyPack Collect: Du får mail og SMS når og hvor varene kan hentes.
3)    MyPack Home: Du får mail/SMS om leveringstidspunkt. Dette kan endres. I større byer og tettsteder vil det være tilbud om kveldslevering. 
4)    Levering til bedrift. Her blir det levert mellom 8 og 16 uten avisering.  
5)    Alle pakker som sendes ut av lager kan spores. Du får sporingsnummer på mail og du kan finne det under «Min Side» på vår hjemmeside. Klikk her for å komme til Postnord sporing.

Fraktpriser

Sterkt "subsidierte" fraktpriser. 

  • Våre fraktpriser er basert på satser fra PostNord og Posten. Fraktprisen kalkuleres ut fra vekt, volum, antall kolli, leveringsmåte, postnummer og ordresum.

  • Leveringsmåte velges i ”handlekurven”.

  • Fraktkostnad for to eller flere produkter finner du ved å legge produktene i "handlekurven", legge inn postnummer og leveringstype.

  • For sendinger til Svalbard gjelder egne fraktsatser.

Ta kontakt for pris og informasjon på tel. 66 85 04 60.